Tilausehdot

Minimiostos ja toimituskulut
Tilauksillamme ei ole minimitilausrajaa. Alle 150 euron tilauksiin lisäämme 6,90 euron toimituskulut paketeille tai vaihtoehtoisesti 3,90€ kirjetoimitukselle.
Yli 150 euron tilauksiin emme lisää toimituskuluja. Mikäli tilaus sisältää lahjakortin oston, ainoa maksutapa on verkkomaksu.

Toimitus
Mikäli tilaus tehdään arkena (ma-pe) ennen klo 12, pyrin pakkaamaan tilauksen kahden arkipäivän sisällä. Paketti saapuu asiakkaalle valitusta toimitustavasta riippuen normaalisti 3-4 arkipäivän sisällä

Toimitusvaihtoehdot ovat seuraavat:

Nouto omasta Postista
Posti lähettää matkapuhelimeen tekstiviestinä saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa postitoimipaikasta. Matkapuhelinnumero on erittäin tärkeä Economy-toimitustavassa.

Postin kotiinkuljetus
Posti soittaa ennen toimitusta tilauksessa annettuun puhelinnumeroon ja sopii toimitusajankohdasta. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta puhelimitse, lähetetään tilauksessa annettuun osoitteeseen ilmoitus, jossa vastaanottajaa pyydetään ottamaan yhteyttä postiin ja sopimaan tomitusajankohdasta.

Pakettiautomaatti (SmartPOST)
Posti lähettää matkapuhelimeesi saapumisilmoituksen ja lokerokoodin tekstiviestillä. Paketti on noudettavissa valitusta SmartPOST -pakettiautomaatista. Mikäli paketti on liian suuri toimitettavaksi SmartPOST-automaattiin tai pakettiautomaatti on täynnä, pakettisi voidaan ohjata automaattia lähinnä olevaan postipisteeseen. Itella lähettää tällaisessa tapauksessa sms-viestin asiasta. Tämä toimitustapa on käytettävissä ainoastaan verkkokaupan kautta tehdyissä tilauksissa. Matkapuhelinnumerosi on erittäin tärkeä SmartPOST-toimituksessa. SmartPOST-paketin noutaminen tapahtuu seuraavasti:

1. Saat tekstiviestillä lokeron avauskoodin
Kun pakettisi saapuu valitsemaasi pakettiautomaattiin, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Älä hävitä viestiä, tarvitset sitä pakettia noutaessasi. Pakettia säilytetään automaatissa 7 vrk sen saapumisesta.

2. Valitse automaatilta "Nouda paketti"
Näppäile automaattiin tekstiviestillä saamasi koodi. Automaatti ilmoittaa lokeron sijainnin, missä lähetys on. Paina "Avaa lokero" -näppäintä ja lokero avautuu.

3. Lokero avautuu. Ota lähetyksesi lokerosta ja sulje ovi huolellisesti.
Voit tarvittaessa palauttaa verkkokaupan ostoksesi 14 päivän sisällä samalla lokerokoodilla kuin noudit lähetyksen.

Nouto kaupan toimipisteestä, Mias;Aleksanterinkatu 4, Loviisa
Tuotteet noudetaan kaupastani, joka sijaitsee Loviisassa.
Otattehan yhteyttä ennen noutoa!

Toimitusmaat
Toimitamme myös Ahvenanmaalle

Ahvenanmaa 12 €

Valikoima

Kaupassani ja tässä nettikaupassa voi osittain olla samoja tuotteita, ja joissakin harmillisssa yksittäistapauksissa voi joku ostaa saman tuotteen samaan aikaan kaupassani kuin nettikaupassani. Valmistaudun siihen että niin voi käydä,mutta ylläpidän sivujani hyvin tarkkaan.

Tuotteen maksu
Tuotteet maksetaan käyttämällä tarjottujen pankkien verkkopankkipalveluita (Nordea, OP, Pop/Sp/Aktia, Tapiola, S-pankki, Danske Bank, Ålandsbanken tai Handelsbanken* ) , tavallisimmat luottokortit, tai ennakkomaksulla Mias tilille.
Mias pitää itsellään oikeuden muuttaa maksutapa etukäteismaksuksi erityisistä syistä, kuten esimerkiksi tilaajan luottohäiriöistä tai yhteystietojen epäselvyyksistä johtuen. Asiakkailta, joilla ei ole aikaisempaa ostohistoriaa, on Mias tarpeen vaatiessa oikeus pyytää etukäteismaksua tuotteista mikäli kyseessä on poikkeuksellinen suuri kertaostos. Tällaisessa tilanteessa tilaajaan otetaan yhteyttä tilauksen vastaanottamisen jälkeen.
* Tilaukset, joiden maksutavaksi on valittu verkkopankki tai joiden maksutapana on automaattisesti "Heti, verkkomaksu" tulee saattaa onnistuneesti loppuun tilaushetkellä. Emme käsittele maksamattomia tilauksia.

Jos tilauksen arvo on alle 150 euroa tai tilaus sisältää yhden tai useamman lahjakortin, ainoa maksutapa on verkkomaksu.
Maksumuistutuksemme ja -vaatimuksemme on ulkoistettu Trust Perinnälle. Viivästyskorko korkolain mukainen. Maksumuistutuksen lähettämisestä veloitetaan 5,00 euron muistutusmaksu.

Lahjakortilla maksaminen tapahtuu kassavaiheessa syöttämällä lahjakortissa oleva numerosarja sille varattuun kenttään.

Lahjakortin ostaminen ja käyttäminen
Mias lahjakortin voi ostaa muiden Mias-tuotteiden tilaamisen yhteydessä tai omana tilauksenaan. Lahjakortti maksetaan aina oston yhteydessä välittömästi verkkopankkimaksulla. Mikäli tilaus sisältää ainoastaan lahjakortin oston ja summa jää alle 150 euron, tilaukseen lisätään 3,90e postimaksu. Tällöin lahjakortti toimitetaan tilaajalle kirjepostina.

Lahjakortilla voi maksaa ainoastaan tilauksen yhteydessä verkkokaupassamme osoitteessa Mias.fi. Lahjakortilla maksaminen tapahtuu kassavaiheessa syöttämällä lahjakortissa oleva numerosarja sille varattuun kenttään. Lahjakortti on voimassa yhden (1) vuoden ostopäivästä.

Lahjakortin summan voi jakaa useampaan ostokertaan. Mias tilausehdot koskevat myös lahjakortilla maksettuja tilauksia. Mias ei vastaa kadonneesta, varastetusta tai umpeutuneesta lahjakortista. Mias pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja.

Ikäraja
Alle 18-vuotiaalta vaaditaan aina huoltajan tekemä tilaus.

Luottotiedot
Mahdolliset yksityishenkilön luottohäiriöt edellyttävät aina verkkopankkipalveluiden käyttöä tai ennakkomaksua, josta ilmoitetaan asiakkaalle erikseen.

Jos tilaajalla on aikaisempi avoin tilaus, Mias voi halutessaan odottaa, että se on maksettu ja suoritus näkyy yrityksen tilillä, ennen uuden tilauksen toimittamista.

Lisäys tilaukseen
Tehtyyn tilaukseen voi olla mahdollista tehdä lisäys, mikäli tuotteet eivät vielä ole pakattuna. Erikseen lähetettävistä alle 150 euron lisätilauksista menee aina 7,90 euron käsittely- ja toimitusmaksu. Ilmoita tilausvahvistusnumero lisätilauksen yhteydessä niin asiakaspalvelumme tarkistaa onko lisäys vielä mahdollinen. Jälkikäteen tehdyt lisäykset eivät oikeuta bonuspisteisiin.

Lisäyksiä tai muutoksia ei voi tehdä mikäli tilaus on jo maksettu esim. nettipankkipalvelun kautta.

Kampanjatuotteita ei voida lisätä jo tehtyyn tilaukseen.

Foorumi ja tuotekommentit
Pidätämme oikeuden käyttää asiakkaiden verkkokaupassa kirjoittamia julkisia tuotekommentteja ja foorumilla kirjoitettuja viestejä Mias markkinointimateriaaleissa sekä muissa Mias julkaisuissa.

Pidätämme oikeuden hinnan- ja myyntipäivien muutoksiin. Tuotteiden saatavuuden voi tarkistaa verkkokauppamme sivuilta osoitteessa www.mias.fi

TUOTETAKUU JA PALAUTUSOIKEUS
Mias on täysi tuotetakuu. Vialliset tuotteet vaihdetaan toisiin mahdollosiin vastaaviin tuotteisiin. Mias on myös palautusoikeus kahden viikon sisällä ostopäivästä. Huomioithan että käytetyissä tuotteissa voi aina ilmentyä jokin vika mitä en ole arviointitilanteessa huomioinnut, otathan yhteyttä jos jokin mietityttää: mia.nyboandas@mias.fi!

Palautusohjeet
Ota mielellään yhteyttä tuotteen palautuksesta ja korvaamisesta etukäteen asiakaspalveluumme puhelimitse 050-3663938 tai Yhteydenottolomakkeen kautta. Ilmoita samalla aina:

- tuotteen nimi

Tuotteen voi palauttaa ilman postimaksua postin välityksellä. Palautukset tulee aina tehdä jonkin Itellan palvelupisteen kautta. Tämä koskee myös lähetyksiä, jotka on toimitettu MyPack-pakettina. Tuotteen mukana on oltava dokumentti, jossa on tarpeelliset tiedot (asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero ja asiakasnumero). Esimerkiksi laskukopio on hyvä laittaa palautukseen mukaan. Jotta voimme parantaa asiakaspalveluamme ja toimintaamme, toivomme sinun liittävän palautettavan tuotteen mukaan myös tuotepalautuksen syyn.

Palautukset lähetetään osoitteeseen

    Asiakaspalautus numero
    Mias

    Aleksanterinkatu 4

    07900 Loviisa